Jak se pečou koláče sledovanosti – infografika
Mediasearch přináší novou a velmi zajímavou infografiku o tom, jak se pečou tzv. koláče sledovanosti v ČR.
- Měření sledovanosti televize se v ČR realizuje od roku 1997.
- Denně jsou garantována data z minimálně 1650 domácností.
- Sledovanost se měří za osoby starší 4 let.
- 1850 domácností v TV metrovém panelu reprezentuje 10 250 000 lidí z televizní populace v ČR.
- Od roku 2013 je měřena i odložená sledovanost pořadů, tedy odsledování pořadu později, než byl živě vysílán v TV, a to v horizontu 7 následujících dní. Měří se i sledovanosti televizního vysílání na počítačích.
- Součástí projektu je zpracování a dodávka dat o počasí, která slouží k analýzám vlivu počasí na sledovanost televize.
- Unikátní součástí TV metrového projektu je výzkum životního stylu. Výzkumy dlouhodobě sledují mediální, postojové a spotřební chování české populace.
Zdroj: mediaresearch.cz
Download this infographic.