Za co Češi utrácejí – infografika

Aplikace PlnáPeněženka, která poskytuje službu cashbacku, tedy zpětného získání peněžních prostředků při nákupu online, přináší zajímavou infografikou, která zpracovává statistiky shopování na internetu s ohledem na pohlaví nakupujících.

Věděli jste například, že ženy i muži nakupují nejčastěji v pondělí (asi po víkendovém brouzdání a následném rozležení v hlavě přes noc), avšak ženy nakupují převážně hodinu před polednem, zatímco muži na to jdou až s plným žaludkem? Ve statistikách se také nacházejí údaje o objednávkách hotelových pokojů, ženy je rezervují nejčastěji v srpnu (asi si chtějí užít zbytek prázdnin, než se zase roztočí pracovní a školní kolotoč), muži pak v listopadu.

První 3 nejoblíbenější obchody jsou u obou pohlaví stejné: Booking.cz (hotely a apartmány), AliExpress (všechno z Číny za hubičku) a Mall.cz. Poslední dvě příčky mají ženy i muži rozdílné: zatímco muži tíhnou k elektronice na Kasa.cz a Euronics.cz, ženy preferují nákupy pro své domácí mazlíčky a oblečení na Zoot.cz. Na porovnání útraty za různé druhy zboží nakoukněte do infografiky.

 

Za co Češi utrácejí na internetu.

Zdroj: tyinternety.cz