Trendy digitálního marketingu 2014 – infografika
OBSAH
- Econsultancy: „Content marketing je v roce 2014 top prioritou pro digitální marketéry.“
- Jan Ambrož, Dobrý web: „Každý ví, že je obsah je král. Teď je čas mu vytvořit království.“
- Tomáš Pospíšil, Dobrý web: „V roce 2013 nadobro odzvonilo starým SEO taktikám. Ví to i váš dodavatel SEO?“
- Michal Pastier, Zaraguza digital: „Značky se naučí mluvit, jen když mají co říct.“
UX/CX
- Getsatisfaction.com: „2/3 zákazníků opouští stávajícího dodavatele pro jeho lhostejnost k nim.“
- Martin Bednář, Ad Fonte: „Spokojený zaměstnanec vytváří a udržuje věrného zákazníka.“
- Tomáš Ludvík, ExperienceU: „Nejlepším designerem srozumitelného a přístupného webu je uživatel sám.“
- Jiří Suchý, ExperienceU: „Správné oslovení zákazníka na všech touchpointech je dnes již zcela nezbytné.“
PERSONALIZACE
- Econsultancy: „94 % firem považuje personalizace za kritický faktor úspěchu.“
- Matěj Novák, Czech Publisher Exchange: „Bannerové plochy jsou dostupné pomocí RTB u 9 z 10 největších českých internetových dodavatelů. RTB se tak stává standardní součástí online mediaplánů.“
- Luboš Plotěný, Dobrý web: „Aktuálně nejpoužívanější atribuční model vede často k fatálně špatným rozhodnutím.“
- Jan Penkala, Acomware: „99 % společností zasílá stejné sdělení ve stejný čas celé skupině zákazníků. Je to jednodušší, levnější a méně efektivní.“
„Oslovte svého zákazníka na správném místě, v pravý čas, tím nejvhodnějším sdělením.“
Podívejte se na infografiku a přečtěte si o těchto tématech: obsahová strategie, SEO, sociální média, firemní kultura, zapojení uživatelů, multidevice, RTB a retargeting, multichannel, e-mailing a real-time personalizace.
Zdroj: webtop100.cz
Download this infographic.