Tajemství perfektního billboardu – infografika

Billboard je jednou z nejefektivnějších forem reklamy. Pokud máte s billboardem špatné zkušenosti, pravděpodobně jste kampaň nepromysleli do posledního detailu. Vaši další kampaň by mohla být mnohem lepší, kdybyste se řídili tipy, které v následující infografice shrnuli odborníci z euroawk. Dozvíte se i to, že:

  • předpokladem úspěšné kampaně je cílit na konkrétní skupinu zákazníků
  • průměrný čas shlédnutí billboardu je 3 – 5 sekund
  • text s více než sedmi slovy není efektivní
  • bilboard má vyvolávat emoce
  • billboard má vzbudit zvědavost
  • měly by se používat barvy, které kontrastují s prostředím billboardu

Díky infografice se dozvíte také jak připravit podklady pro výrobu billboardu a jak zvýšit pozornost kolemjdoucích.

Billboard - infografika

Zdroj: euroawk