Spokojenost s doručením zboží zakoupeného přes internet je velmi vysoká – infografika

97 % je spokojeno s doručením zboží zakoupeného přes internet, dle infografiky od Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Ve výběru dopravy hraje největší roli cena, služby a zkušenosti.

Doručení zboží by prospěly kvalitnější služby dopravců

  • Největší problém? Fingované pokusy o doručení.
  • 44 % žádné problémy při doručení nezaznamenalo.

Za lepší dopravu zboží si zákazníci ochotně připlatí

  • Za malé zásilky je většina zákazníků ochotná platit do 100 Kč.
  • Za expresní doručení si rádi připlatíme. V 31 % případů 100 až 150 Kč.
  • Komfortní doručení velké zásilky by ideálně nemělo stát více než 300 Kč.
  • 27 % by rádo využívalo možnost dodání ve stanovený čas s přesností na 2 – 3 hodiny.

Novoty nepatří mezi vítané

  • Platbu kartou využívá pouze 16 % zákazníků, výjimečně 20 %.
  • 34 % zákazníků vůbec nemá potřebu tento způsob platby využívat.
  • 49 % zákazníků vůbec neví, jak fungují automaty na výdej balíků.

Doprava zdarma hraje významnou roli při výběru prodejce

  • 71 % lidí hledá internetové obchody, které nabízejí dopravu zboží zdarma.
  • 31 % lidí nejraději volí osobní odběr na pobočce prodejce.

V infografice se dále dozvíte, podle čeho si nejvíce vybíráme dopravce, s jakým problémem se nejčastěji setkáváme, jak se díváme na automaty na výdej balíků a za co si když tak připlácíme.

Další infografiky od APEKu

Spokojenost s dorucenim zbozi zakoupeneho pres internet je velmi vysoka - infografikZdroj: apek.cz

Download this infographic.

Embed Our Infographic On Your Site!