Long-tail v SEO i mimo internet – infografika
Včeliště.cz vytvořilo letos pěknou infografiku ohledně long-tailu, tedy česky „dlouhém chvostu„. Ten má v SEO (optimalizaci pro vyhledávače) velký význam – znamená málo vyhledávané konkrétní fráze, které v celkovém svém součtu převyšují hledanost obecných klíčových frází a mají lepší konverzní poměr.
V long-tailu platí Paretův zákon:
- 80% výsledku či efektu je dosaženo při vynaložení 20% úsilí.
- Vynaložením 20% času na řešení významné úlohy získáme 80% výsledku.
Následuje několik příkladů, kdy funguje model long-tailu i mimo SEO. Co nám radí infografika na závěr, abychom si z ní odnesli? „Long-tailů každým rokem hodně přibývá. Pokud chcete na internetu i mimo něj uspět, naučte se s long-taily pracovat.“
Zdroj: vceliste.cz
Download this infographic.