Jaký byl vliv prezidentských kandidátů na sociálních sítích – infografika
Jak byli kandidáti na prezidenta v roce 2013 aktivní na sociálních sítích? Na to se v AITOM snažili odpovědět pomocí infografiky. Podívali se na tyto sítě: Facebook, Twitter, YouTube, Google+, Pinterest a Foursquare a zjistili, že kandidáti byli nejaktivnější na Facebooku, YouTubu a Twitteru.
- 20 656 lidem „se líbí“ Karel Schwarzenberg na Facebooku, což je nejvíce ze všech prezidentských kandidátů.
- 1 188 followerů má Karel Schwarzenberg, což je opět nejvíce ze všech kandidátů na prezidenta. Většina kandidátů účet na Twitteru ani nemá.
- 1 546 310 zhlédnutí videí má Přemysl Sobotka, což je nejvíce ze všech kandidátů. Miloš Zeman, Vladimír Dlouhý a Jiří Karas ani účet na Youtubu nemají.
- Nejméně účtů na sociálních sítí má Jiří Karas, který má zavedený pouze účet na Facebooku s počtem 158 lajků, a Vladimír Dlouhý, který má na Facebooku 321 fanoušků.
- Na Google+ nemá účet ani jeden z kandidátů.
Více statistik naleznete níže.
Zdroj: aitom.cz
Download this infographic.