Jak využívají české firmy PR – infografika

Agentura Focus Agency, s.r.o. letos realizovala průzkum ohledně využívání public relations v České republice, jehož výsledky můžete vidět v infografice níže. Zjistíte v ní například to, že většina firem (65%) využívá na prezentaci firmy nebo produktu právě PR služeb. Na jaké další otázky naleznete v infografice odpovědi?

Jaké jsou výhody PR agentur?

  • Znalost mediálního prostředí.
  • Časová úspora.
  • Odborné konzultace.

Jaké jsou naopak slabiny PR agentur?

  • Systém vyúčtování služeb.
  • Neochota agentur přistoupit na success fee.
  • Častá fluktuace osob v agenturách.

Od dodavatelů PR je požadována především znalost mediálního trhu a médií (82%) a zkušený a profesionální tým (80%). Stejně tak je důležitá zkušenost v dané oblasti (77%) a proaktivní a kompetentní přístup (77%). Dodavatelé PR služeb jsou většinou vyhledáni na doporučení kolegů nebo známých (67%) objednávajících firem.

Průzkum o využívání Public Relations v ČRZdroj: m-journal.cz

Download this infographic.

Embed Our Infographic On Your Site!