Jak využívají české firmy PR – infografika
Agentura Focus Agency, s.r.o. letos realizovala průzkum ohledně využívání public relations v České republice, jehož výsledky můžete vidět v infografice níže. Zjistíte v ní například to, že většina firem (65%) využívá na prezentaci firmy nebo produktu právě PR služeb. Na jaké další otázky naleznete v infografice odpovědi?
Jaké jsou výhody PR agentur?
- Znalost mediálního prostředí.
- Časová úspora.
- Odborné konzultace.
Jaké jsou naopak slabiny PR agentur?
- Systém vyúčtování služeb.
- Neochota agentur přistoupit na success fee.
- Častá fluktuace osob v agenturách.
Od dodavatelů PR je požadována především znalost mediálního trhu a médií (82%) a zkušený a profesionální tým (80%). Stejně tak je důležitá zkušenost v dané oblasti (77%) a proaktivní a kompetentní přístup (77%). Dodavatelé PR služeb jsou většinou vyhledáni na doporučení kolegů nebo známých (67%) objednávajících firem.
Zdroj: m-journal.cz
Download this infographic.