Jak letos vzrostla hodnota světových značek? – Infografika
Zajímá vás proces oceňování značek? Pak je námi vybraná infografika z dílny Hospodářských novin pro vás tím pravým! Následující infografika je shrnutím tržních hodnot v současnosti největších světových značek.
A kdo tedy vede? Největší růst za posledních 10 let zaznamenala značka Apple, a to o monstrózních 1 446 %. S takovými čísly není divu, že se drží se na první pozici žebříčku. V první trojici se pak s mírným odstupem od vedoucí pozice usadily i značky Google a Microsoft. Abyste nenabyli pocitu, že mezi hodnotné značky patří pouze ty z okruhu internetu a IT, zmíníme, že v první desítce najdeme také značky jiného zaměření, jako třeba McDonald’s, CocaCola a Marlboro – tyto magnáty asi netřeba představovat.
Zajímá vás, jak se co do hodnoty značky nafukují další světové společnosti a jakým způsobem se hodnota značky vůbec sestavuje? To vše se můžete dozvědět v infografice pod článkem!
Zdroj: Hospodářské noviny, z Facebooku grafického studia Dipozitiv