Jak budeme nakupovat potraviny v budoucnu? – Infografika
Jeden z největších tuzemských prodejců mall.cz se ve své infografice zaměřil na i prodej potravin. Jste příznivci klasického nakupování v supermarketech, večerkách a dalších malých obchodech, nebo jste už vyzkoušeli, případně i propadli nakupování jídla přes internet?
Pokud ano, patříte mezi dvouprocentní menšinu, která už do kamenných obchodů chodí čím dál méně a raději spoléhá na pohodlný dovoz prakticky až k sobě do kuchyně. Podle průzkumu Online Food Report z roku 2016 byla pomyslným vítězem v nákupu surovin přes internet Jižní Korea, kde již bylo tímto způsobem odbaveno 17 % nákupů potravin.
Tento trend se navíc v průběhu let rozšíří – očekává se, že až 56 % nákupů potravin proběhne skrze internet. Nejraději takto nakupují mileniálové; 87 % z nich již dnes využívá rozvozu potravin. Existují 2 modely, jak tento prodej funguje: zákazník zaplatí a prodejce mu nákup doveze až domů, nebo zaplatí a dojde si ho osobně vyzvednout. Pokud vás zajímají výhody a nevýhody těchto možností, klikněte na obrázek níže. A pokud nevíte, co dnes k večeři, určitě některou ze služeb vyzkoušejte.
Zdroj: blog.mall.cz