Česko a internetová reklama v číslech – infografika
Podobně jako před časem vytvořil Effectix.com infografiku s názvem Česko a internetová reklama, přináší tentokrát iBillboard infografiku o internetovém trhu v ČR.
Internetová reklama v Evropě se rovná 24,3 miliardy Euro ročně (2012). Ohrožuje i dlouholetou jedničku, televizní reklamu (28,1 miliardy Euro).
- Průměrná CTR (proklikovost) se v roce 2013 zvýšila na 0,17 %.
- Pondělí a neděle jsou ty správné dny pro internetovou reklamu.
- Špička užívání internetu je i špičkou pro internetovou reklamu
- Jedničkou mezi prohlížeči je Google Chrome, 30,2 %.
- Skokanem mezi operačními systémy je Apple, iOS má letos podíl 2,02 %. V roce 2010 měl pouze 0,19%.
- V Česku vládne Windows 7 (49,78 %).
- Jedničkou mezi operačními systémy je Windows.
Jak je to s cookies?
- Sušenky (cookies) má aktuálně zakázáno pouze 5,43 % prohlížečů.
- Vliv na nefunkční cookies mají stále více mobilní telefony a tablety.
- V roce 2010 mělo cookies zakázáno 3,34 % prohlížečů.
Zdroj: mediaguru.cz
Download this infographic.