Black Friday v Česku: největší sílu přitažlivosti má oblečení
V USA jednodenní akce, v našich končinách třeba i týdenní. Black Friday letos připadá na pátek 29. listopadu, v mnoha prodejnách už ale začal. Jak ukazuje následující infografika, nejvíce kupující prahnou po oblečení, obuvi a elektronice.
Abychom vám poskytli více informací, přidali jsme ještě druhou infografiku, z níž je zřejmé, v kolik hodin Češi na Černý pátek nejčastěji navštěvují e-shopy a utrácejí. Bývá to mezi 10. a 13. hodinou, zřejmě tedy o poledních pauzách v práci. Kdo to u oběda nestíhá, nakupuje večer po osmé hodině. Jak to máte vy?
![pyramida-nakupnich-preferenci-2018.png](https://www.fastcentrik.cz/getattachment/ad92430b-c867-44b0-95bf-24288238b1f8/pyramida-nakupnich-preferenci-2018.png.aspx?width=800&height=832)
![nakupni-aktivita-o-black-friday-2018.png](https://www.fastcentrik.cz/getattachment/bafd2a3b-753a-4d8d-b8b6-6be4b442c7e3/nakupni-aktivita-o-black-friday-2018.png.aspx?width=800&height=640)
Zdroj: fastcentrik.cz