Spokojenost s doručením zboží zakoupeného přes internet je velmi vysoká – infografika
97 % je spokojeno s doručením zboží zakoupeného přes internet, dle infografiky od Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Ve výběru dopravy hraje největší roli cena, služby a zkušenosti.
Doručení zboží by prospěly kvalitnější služby dopravců
- Největší problém? Fingované pokusy o doručení.
- 44 % žádné problémy při doručení nezaznamenalo.
Za lepší dopravu zboží si zákazníci ochotně připlatí
- Za malé zásilky je většina zákazníků ochotná platit do 100 Kč.
- Za expresní doručení si rádi připlatíme. V 31 % případů 100 až 150 Kč.
- Komfortní doručení velké zásilky by ideálně nemělo stát více než 300 Kč.
- 27 % by rádo využívalo možnost dodání ve stanovený čas s přesností na 2 – 3 hodiny.
Novoty nepatří mezi vítané
- Platbu kartou využívá pouze 16 % zákazníků, výjimečně 20 %.
- 34 % zákazníků vůbec nemá potřebu tento způsob platby využívat.
- 49 % zákazníků vůbec neví, jak fungují automaty na výdej balíků.
Doprava zdarma hraje významnou roli při výběru prodejce
- 71 % lidí hledá internetové obchody, které nabízejí dopravu zboží zdarma.
- 31 % lidí nejraději volí osobní odběr na pobočce prodejce.
V infografice se dále dozvíte, podle čeho si nejvíce vybíráme dopravce, s jakým problémem se nejčastěji setkáváme, jak se díváme na automaty na výdej balíků a za co si když tak připlácíme.
Další infografiky od APEKu
- Kde Češi hledají dovolenou
- Desatero bezpečnějšího internetového nakupování
- Češi rádi nakupují na internetu
Zdroj: apek.cz
Download this infographic.