Fakta o reklamních předmětech – infografika
Kdo by nemiloval okamžik, kdy dostane něco jen tak zadarmo? Reklamní předměty vlastní skoro každý z nás, navíc aniž bychom o tom věděli. A polovině se přitom neválí jen tak v šuplíku, ale každý týden je využívá. Jedná se většinou o různé tašky, které se mezi reklamní předměty rovněž počítají. Další data v infografice od darky.jirout.com.
A právě reklamní tašky patří mezi reklamní předměty, které si dokážou získat nejvíce pozornosti. Zároveň mají spolu s psacími potřebami nejnižší náklady potřebné na výrobu. Mezi nejoblíbenější reklamní předměty se však řadí oblečení. Až za ním se nacházejí propisky, kalendáře nebo tašky.
Zajímavou kategorií jsou hrnečky s logem, které se dokonce dokážou vrýt do paměti více než např. reklama v televizi. A proč to vůbec společnosti dělají? Průzkum ukázal, že po obdarování reklamními předměty vzrostl zájem o nákup u konkrétních společností až o 30 %.
Zdroj: darky.jirout.com