Desatero předvánočního e-mailingu – infografika
Chcete před Vánoci oslovit získané kontakty svými službami či produktem? Dnes vám se společností mailkit.eu poradíme, jak na to. Určitě dbejte na velikost e-mailu, celoobrázkovým se raději vyhněte. S neustále rostoucím podílem mobilních zařízení je také nezbytné, aby byly vaše e-maily čitelné na mobilním zařízení.
Testujte nové a originální možnosti, pokud se vám některá nepodaří, nic se neděje, kdo nic nedělá, však to znáte. Spolu s vánočním úklidem domácnosti se pojí i úklid databáze klientů, vezměte to pěkně od podlahy – jak byt, tak i seznam e-mailů.
Napsali jste e-mail a říkáte si, jak adresáta pobavíte skvělým vtipem, který jste vymysleli? Raději si to ještě promyslete, ne každý s vámi sdílí váš smysl pro humor – potenciální zákazník chce s něčím pomoci či vyřešit nějaký problém. Na vtípky, kterých už má beztak plnou schránku, není (zvlášť před Vánoci) často čas ani chuť. Tak vzhůru na psaní!
Zdroj: justit.cz