Jak na SEO z vědeckého pohledu? – Infografika
Optimalizace pro vyhledávače (SEO) se může online marketingem nepolíbeným čtenářům zdát jako pořádná věda. A právě proto přinášíme dnešní infografiku, ve které se specialisté na marketing z agentury Včeliště.cz na SEO podívali opravdu trochu vědeckým způsobem a sestavili periodickou soustavu SEO faktorů…
Prvky jsou v soustavě/infografice přehledně seřazené podle toho, jaké oblasti tvorby webu nebo internetového marketingu se týkají, a zda jsou ovlivnitelné samotným tvůrcem webu (tzv. onpage faktory), nebo zda se jedná o faktory v rukou návštěvníků webu, čtenářů a dalších stránek (tzv. offpage faktory). Pro svůj význam dostaly jednotlivé faktory bodové ohodnocení, v tabulce tedy najdete jak velmi pozitivní faktory (např. kvalitu, rychlost a strukturu webu), tak i ty, které vám naopak mohou uškodit (překrývání, spam, placené odkazy apod.).
Oss, Hv, Oz, Úch, Ař… Odhalte, co znamenají tyto záhadné značky, v naší dnešní infografice:
Zdroj: Včeliště.cz