21 kroků k zabijácké prodejní stránce – infografika

Zapojíte-li své potenciální zákazníky do konverzace o jejich potřebách, vytvoříte si s nimi jedinečný vztah. Abyste dosáhli velkého množství konverzí, budete muset zvolit efektivní strategii styku se zákazníky. Níže naleznete 21 kroků pro vytváření prodejních stránek a textů, které vám zajistí maximální konverze!

  1. Adresujte vaší cílové skupině.
  2. Získejte jejich pozornost.
  3. Velký příslib obsažený v titulku podložte rychlým vysvětlením.
  4. Identifikujte problém.
  5. Poskytněte řešení.
  6. Ukažte návštěvníkům bolest a cenu vývoje vlastního řešení.
  7. Vysvětlete, jak je použití vašeho řešení snadné.
  8. Ukažte, jak rychlé jsou výsledky.
  9. Poskytněte návštěvníkům náhled do lepší budoucnosti.
  10. Podložte svou reputaci.
  11. Detailně popište výhody.
  12. Poskytněte společenský důkaz.
  13. Předložte svou nabídku.
  14. Přidejte bonusy.
  15. Budujte svou hodnotu.
  16. Odhalte svou cenu.
  17. Vytvořte iluzi nedostatku.
  18. Dejte skálopevnou záruku.
  19. Vyzvěte kupující k akci.
  20. Udělte kupujícím varování.
  21. Vše uzavřete připomenutím.

21 kroku k zabijacke prodejni strance, ktera konvertuje jak blazen - infografikaZdroj: tomasponer.cz a prodejnistranka.cz

Download this infographic.

Embed Our Infographic On Your Site!