Jak Češi přistupují k e-shopům – infografika
Jan Kvasnička vypracoval v dotazník na téma „E-shopy, jak k nim přistupujeme, jak s nimi pracujeme a co nás zajímá?“, na základě kterého vytvořil shrnující infografiku. Vyplynulo z ní, že na internetu aktivně nakupuje 78 % uživatelů a jen 1 % nenakupuje vůbec. Neméně zajímavá byla i další zjištění:
- 168 dotázaných využívá k vyhledávání srovnávač Heuréka, 95 dotázaných Zboží.cz, 21 dotázaných jiný srovnávač a jen 2 uživatelé žádný
- 72 % respondentů se na cílový e-shop dostane skrz vyhledávání (seznam, google, bing)
- největším lákadlem ke koupi jsou slevy na dopravě a zboží samotném
- newslettery s informacemi o novinkách zajímají jen 7 % dotázaných, 52 % se k odběru nepřihlašuje vůbec
Zdroj: blog.kvasnickajan.cz
Download this infographic.