Roadshow je zejména v létě pro event marketing jako stvořená – Infografika

Roadshow je jednou z důležitých součástí event marketingu, orientovaná na podporu prodeje, značky nebo produktu a je určena koncovým zákazníkům. Je účinným komunikačním nástrojem, který umožňuje oslovit širokou skupinu lidí na různých místech. Jde o jakoukoliv aktivitu, která se replikuje na několika místech, a to v prostředí, kde se zákazníci přirozeně pohybují.

Klasickými příklady roadshow jsou promo přívěs, modulová stavba (dočasný mobilní prostor jako např. festivalový stánek), série konferencí, ochutnávky či např. business snídaně pro B2B segment. Nutností je přesně znát své cíle a cílovou skupinu. Proces tvorby konceptu, plánování a přípravy roadshow vyžaduje kreativní tým oddaný věci a s množstvím zkušeností.

Infografika pod článkem představuje čtyři hlavní typy akcí realizované v rámci roadshow a vhodná místa pro jejich aplikaci, jejich náročnost a účinek. Tak to v létě rozjeďte a rozjeďte se za svými zákazníky tam, kde doopravdy jsou!

Amden_roadshow_infographics_CZ_2016

Zdroj: AMDEN.cz