Česko a internetová reklama v číslech – infografika

Podobně jako před časem vytvořil Effectix.com infografiku s názvem Česko a internetová reklama, přináší tentokrát iBillboard infografiku o internetovém trhu v ČR.

Internetová reklama v Evropě se rovná 24,3 miliardy Euro ročně (2012). Ohrožuje i dlouholetou jedničku, televizní reklamu (28,1 miliardy Euro).

  • Průměrná CTR (proklikovost) se v roce 2013 zvýšila na 0,17 %.
  • Pondělí a neděle jsou ty správné dny pro internetovou reklamu.
  • Špička užívání internetu je i špičkou pro internetovou reklamu
  • Jedničkou mezi prohlížeči je Google Chrome, 30,2 %.
  • Skokanem mezi operačními systémy je Apple, iOS má letos podíl 2,02 %. V roce 2010 měl pouze 0,19%.
  • V Česku vládne Windows 7 (49,78 %).
  • Jedničkou mezi operačními systémy je Windows.

Jak je to s cookies?

  • Sušenky (cookies) má aktuálně zakázáno pouze 5,43 % prohlížečů.
  • Vliv na nefunkční cookies mají stále více mobilní telefony a tablety.
  • V roce 2010 mělo cookies zakázáno 3,34 % prohlížečů.

Cesko a internetova reklama v cislech - infografika

Zdroj: mediaguru.cz

Download this infographic.

Embed Our Infographic On Your Site!